Карантин ’2020 як фактор соціалізації: різновид, впливи, ризики, суб’єктивні впливи Печать

9 квітня 2020 року в межах вивчення навчальної дисципліни «Соціалізація особистості» (викладач – к.п.н., доцент Полякова О.М.) для студентів 0016 групи була проведена он-лайн консультація з використанням платформи ZOOM на актуальну тему сьогодення «Карантин ’2020 як фактор соціалізації: різновид, впливи, ризики, суб’єктивні впливи». Для обговорення у форматі групової дискусії були визначені такі питання:

- Чи можна вважати карантин ’2020 фактором соціалізації? Якщо так, то до якого з різновидів факторів соціалізації його слід віднести?

- Які негативні впливи чинить карантин ’2020 як фактор соціалізації?

- Чи можна стверджувати, що карантин ’2020, як фактор соціалізації, чинить і позитивний вплив? Якщо так, то який саме?

І хоча, за об’єктивних обставин (слабкий інтернет-трафік, малолітні діти в родинах студенток) не всі студенти змогли приєднатися до он-лайн дискусії, спілкування все ж таки відбулося: семеро учасників опрацювали ключові питання та домовилися про подальшу співпрацю у форматі відео-конференцій.