Інформація для абітурієнтів

Онлайн-конкурс тчорчих робіт "Університет майбутнього"

СумДПУ-online


Навчально-науковий Інститут педагогіки і психології,
Видання 2016 року PDF Печать E-mail
Автор: Елена Король   
27.02.2017 20:45

ПУБЛІКАЦІЇ ЗА 2016 РІК

Підручники з грифом МОН

  1. Лобова О.В. Музичне мистецтво : підручник для 4 кл. / Ольга Лобова. – К. : Школяр, 2016. – 176 с.‒ 10,1 друк. арк. (Гриф МОН України, наказ МОН України від 20.07.2015 р. № 777, державне замовлення)

Методичні рекомендації

  1. Методичні рекомендації до виконання магістерських робіт (для студентів спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта») / Уклад. О.О. Васько, Л.В. Пушкар. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 46 с. – 1,7 друк. арк.
  2. Васько О. О. Методичні рекомендації до виконання магістерських робіт (для студентів спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта») / Уклад. О.О. Васько, Л.В. Пушкар. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 46 с. – 0,85 друк. арк.
  3. Пушкар Л. В. Методичні рекомендації до виконання магістерських робіт (для студентів спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта») / Уклад.О.О. Васько, Л.В. Пушкар. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 46 с. – 0,85 друк. арк.
  4. Програма державного іспиту з педагогіки та фахових дисциплін (ОКР «Спеціаліст») : для студентів напряму підготовки Початкова освіта / укл. Врадій К. М., Данько Н. П., Дядченко Г. В., Колишкіна А. П., Колишкін О. В., Пушкар Л. В., Рубан Л. І.; за заг. ред. А. П. Колишкіної. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 70 с. – 3,0 друк. арк.
  5. Колишкіна А. П. Програма державного іспиту з педагогіки та фахових дисциплін (ОКР «Спеціаліст») : для студентів напряму підготовки Початкова освіта / Укл. Врадій К. М., Данько Н. П., Дядченко Г. В., Колишкіна А. П., Колишкін О. В., Пушкар Л. В., Рубан Л. І.; за заг. ред. А. П. Колишкіної. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 70 с. – 0,5 друк. арк.
  6. Врадій К. М. Програма державного іспиту з педагогіки та фахових дисциплін (ОКР «Спеціаліст») : для студентів напряму підготовки Початкова освіта / Укл. Врадій К. М., Данько Н. П., Дядченко Г. В., Колишкіна А. П., Колишкін О. В., Пушкар Л. В., Рубан Л. І.; за заг. ред. А. П. Колишкіної. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 70 с. – 0,5 друк. арк.
  7. Данько Н. П. Програма державного іспиту з педагогіки та фахових дисциплін (ОКР «Спеціаліст») : для студентів напряму підготовки Початкова освіта / Укл. Врадій К. М., Данько Н. П., Дядченко Г. В., Колишкіна А. П., Колишкін О. В., Пушкар Л. В., Рубан Л. І.; за заг. ред. А. П. Колишкіної. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 70 с. – 0,5 друк. арк.
  8. Пушкар Л. В. Програма державного іспиту з педагогіки та фахових дисциплін (ОКР «Спеціаліст») : для студентів напряму підготовки Початкова освіта / Укл. Врадій К. М., Данько Н. П., Дядченко Г. В., Колишкіна А. П., Колишкін О. В., Пушкар Л. В., Рубан Л. І.; за заг. ред. А. П. Колишкіної. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 70 с. – 0,5 друк. арк.
  9. Рубан Л. І. Програма державного іспиту з педагогіки та фахових дисциплін (ОКР «Спеціаліст») : для студентів напряму підготовки Початкова освіта / Укл. Врадій К. М., Данько Н. П., Дядченко Г. В., Колишкіна А. П., Колишкін О. В., Пушкар Л. В., Рубан Л. І.; за заг. ред. А. П. Колишкіної. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 70 с. – 0,5 друк. арк.
  10. Дядченко Г. В. Програма державного іспиту з педагогіки та фахових дисциплін (ОКР «Спеціаліст») : для студентів напряму підготовки Початкова освіта / Укл. Врадій К. М., Данько Н. П., Дядченко Г. В., Колишкіна А. П., Колишкін О. В., Пушкар Л. В., Рубан Л. І.; за заг. ред. А. П. Колишкіної. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 70 с. – 0,5 друк. арк.
  11. Методичні рекомендації щодо виконання курсового проекту (для студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта») / Уклад. Л. В. Пушкар, Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 52 с. – 2,0 друк. арк.
  12. Пушкар Л. В. Методичні рекомендації щодо виконання курсового проекту(для студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта») / Уклад. Л. В. Пушкар, Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 52 с. – 1 друк. арк.
  13. Харькова Є. Д. Методичні рекомендації щодо виконання курсового проекту(для студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта») / Уклад. Л. В. Пушкар, Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 52 с. – 1 друк. арк.
  14. Методичні рекомендації до виконання дипломних робіт(для студентів спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта») / Уклад. Л.В. Пушкар, Є.Д. Харкова. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 38 с. – 1,4 друк. арк.
  15. Пушкар Л. В. Методичні рекомендації до виконання дипломних робіт(для студентів спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта») / Уклад. Л.В. Пушкар, Є.Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 38 с. – 0,7 друк. арк.
  16. Харькова Є. Д. Методичні рекомендації до виконання дипломних робіт(для студентів спеціальностей «Початкова освіта» та «Дошкільна освіта») /Уклад. Л.В. Пушкар, Є.Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 38 с. – 0,7 др. арк.
  17. Програма комплексного кваліфікаціного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр») : методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 50 с. – 2,7 друк. арк.
  18. Пушкар Л. В. Програма державного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр») : методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 50 с. – 0,54 друк. арк.
  19. Гаврило О.І. Програма державного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр») : методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 50 с. – 0,54 друк. арк.
  20. Харькова Є. Д. Програма державного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр») : методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 50 с. – 0,54 друк. арк.
  21. Бутенко В. Г. Програма державного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр») : методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 50 с. – 0,54 друк. арк.
  22. Врадій К. М. Програма державного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Бакалавр») : методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 50 с. – 0,54 др. арк.
  23. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст») : методичний посібник для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 52 с. – 2,2 друк. арк.
  24. Пушкар Л. В. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст») : методичний посібник для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 52 с.. – 0,44 друк. арк.
  25. Гаврило О.І. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст») : методичний посібник для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 52 с. – 0,44 друк. арк.
  26. Харькова Є. Д. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст») : методичний посібник для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 52 с. – 0,44 друк. арк.
  27. Бутенко В. Г. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст») : методичний посібник для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 52 с. – 0,44 друк. арк.
  28. Врадій К. М. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методики дошкільного виховання (освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст») : методичний посібник для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Уклад. : Бутенко В.Г., Врадій К.М., Гаврило О.І., Пушкар Л.В., Харькова Є.Д.; за заг. ред. Пушкар Л. В. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016 – 52 с. – 0,44 друк. арк.
  29. Програма державного екзамену з педагогіки та фахових дисциплін : методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Розр. : Бутенко В. Г., Врадій К. М., Гаврило О. І., Харькова Є. Д.; за заг. ред. Гаврило О. І. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 36 с. – 1,5 друк. арк.
  30. Гаврило О. І. Програма державного екзамену з педагогіки та фахових дисциплін : методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Розр. : Бутенко В. Г., Врадій К. М., Гаврило О. І., Харькова Є. Д.; за заг. ред. Гаврило О. І. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 36 с. – 0,6 друк. арк.
  31. Бутенко В. Г. Програма державного екзамену з педагогіки та фахових дисциплін : методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Розр. : Бутенко В. Г., Врадій К. М., Гаврило О. І., Харькова Є. Д.; за заг. ред. Гаврило О. І. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 36 с. – 0,3 друк. арк.
  32. Врадій К. М. Програма державного екзамену з педагогіки та фахових дисциплін : методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Розр. : Бутенко В. Г., Врадій К. М., Гаврило О. І., Харькова Є. Д.; за заг. ред. Гаврило О. І. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 36 с. – 0,3 друк. арк.
  33. Харькова Є. Д. Програма державного екзамену з педагогіки та фахових дисциплін : методичні рекомендації для студентів спеціальності 7.01010101 «Дошкільна освіта» педагогічних ВНЗ / Розр. : Бутенко В. Г., Врадій К. М. Гаврило О. І., Харькова Є. Д.; за заг. ред. Гаврило О. І. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 36 с. – 0,3 друк. арк.
  34. Програма державного екзамену з педагогіки, вікової та педагогічної психології / Упоряд. О. І. Гаврило, Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – 24 с. – 2,7 друк. арк.
  35. Гаврило О.І. Програма державного екзамену з педагогіки, дитячої та педагогічної психології / Упоряд. О. І. Гаврило, Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – 24 с. – 1,35 друк. арк.
  36. Харькова Є.Д. Програма державного екзамену з педагогіки, дитячої та педагогічної психології / Упоряд. О. І. Гаврило, Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. – 24 с. – 1,35 друк. арк.
  37. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методик початкового навчання. Навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» / Уклад. Васько О.О., Данько Н.П., Колишкіна А. П.,  Парфілова С.Л. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 42 с. –2,7 друк. арк.
  38. Парфілова С.Л. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методик початкового навчання. Навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» / Уклад. Васько О.О., Данько Н.П., Колишкіна А. П.,  Парфілова С.Л. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 42 с. – 0,7 друк. арк.
  39. Васько О.О. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методик початкового навчання. Навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» / Уклад. Васько О.О., Данько Н.П., Колишкіна А. П.,  Парфілова С.Л. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 42 с. – 0,6 друк. арк.
  40. Колишкіна А.П. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методик початкового навчання. Навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» / Уклад. Васько О.О., Данько Н.П., Колишкіна А. П.,  Парфілова С.Л. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 42 с. – 0,6 друк. арк.
  41. Данько Н. П. Програма комплексного кваліфікаційного екзамену з методик початкового навчання. Навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» / Уклад. Васько О.О., Данько Н.П., Колишкіна А. П.,  Парфілова С.Л. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 42 с. – 0,6 друк. арк.
  42. Курсові роботи з педагогіки, вікової та педагогічної психології та методик викладання у початковій школі : методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів денної та заочної форм навчання / Н. М. Павлущенко, Л. В. Пушкар. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 32 с. – 1,86 друк. арк.
  43. Павлущенко Н. П. Курсові роботи з педагогіки, вікової та педагогічної психології та методик викладання у початковій школі : методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів денної та заочної форм навчання / Н. М. Павлущенко, Л. В. Пушкар. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 32 с. – 0,93 друк. арк.
  44. Пушкар Л. В. Курсові роботи з педагогіки, вікової та педагогічної психології та методик викладання у початковій школі : методичні рекомендації до написання курсових робіт для студентів денної та заочної форм навчання / Н. М. Павлущенко, Л. В. Пушкар. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 32 с. – 0,93 друк. арк.
  45. Кондратюк С.М. Навчальна програма «Теорія та методика виховання». Для студентів спеціальності «Початкове навчання» / С.М. Кондратюк. ‒ Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2016. – 52 с. ‒ 2,08 друк. арк.
  46. Кондратюк С.М. Виробнича педагогічна практика у дошкільних навчальних закладах (для студентів 5 курсу заочної форми навчання): методичні рекомендації / С. М. Кондратюк. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – 50 с. ‒ 2,16 друк. арк.
  47. Кондратюк С.М. Програма фахового атестаційного іспиту з педагогіки та методики початкового навчання для вступу на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів спеціальності 013 Початкова освіта / С. М. Кондратюк. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – 37 с. ‒ 1,2 друк. арк.
  48. Павлущенко Н. М. Дитяча література. Методичні рекомендації для студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта» заочної форми навчання / Н. М. Павлущенко. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – 55 с. ‒ 2,5 друк. арк.
  49. Павлущенко Н. М. Культура мовлення та виразне читання. Методичні рекомендації для студентів напряму підготовки «Дошкільна освіта» заочної форми навчання / Н. М. Павлущенко. – СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – 71 с. ‒ 3 друк. арк.
  50. Павлущенко Н. М. Програма асистентської практики. Методичні рекомендації асистентської практики для магістрантів спеціальності 8.01010201 «Початкова освіта» / Н. М. Павлущенко. – СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – 47 с. ‒ 2 друк. арк.
  51. Павлущенко Н. М. Теорія і методика виховання (гендерний аспект). Методичні рекомендації для студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» / Н. М. Павлущенко. – СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2016. – 100 с. ‒ 5 друк. арк.
  52. Петренко С. І. Комп’ютерні системи навчання (інформатика) : методичні рекомендації / С. І. Петренко. ‒ Суми. ‒ 2016. ‒ 84 с. – 1,68 друк. арк.
  53. Пушкар Л. В. Програма навчальної педагогічної практики 3 курсу / Л. В. Пушкар. – 4-е вид., перероб. і доп. – СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 52 с. – 1,3 друк. арк.
  54. Пушкар Л. В. Програма позакласної та навчальної практики 2 курсу / Л. В. Пушкар. – 4-е вид., перероб. і доп. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 40 с. – 1,3 друк. арк.
  55. Пушкар Л. В. Програма навчальної пропедевтичної практики2 курсу / Л. В. Пушкар. – 4-е вид., перероб. і доп. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 40 с. – 1,1 друк. арк.
  56. Харькова Є.Д. Наскрізна програма практики в ДНЗ / Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2015. –160 с. – 0,4 друк. арк.
  57. Харькова Є.Д. Програма фахового атестаційного іспиту дошкільної освіти для вступу на навчання за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму підготовки 6.010101 Дошкільна освіта / Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2016. –30 с. – 1,5 друк. арк.

Навчально-методичні посібники

  1. Бутенко В. Г.Теорія і методика фізичного виховання та валеологічної освіти : НМК : [для студентів за напр. підг. 6.010101 Дошкільна освіта] / Укл. Бутенко В. Г. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 179 с. – 7,5 друк. арк.
  2. Бутенко В. Г.Оздоровчі технології та діагностичні методики фізичного розвитку дітей : НМК : [для студентів спеціальності 012 Дошкільна освіта] / Укл. Бутенко В. Г. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 80 с. – 3,3 друк. арк.
  3. Васько О. О. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Інформаційні технології навчання»(для студентів напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта) / Уклад. О.О. Васько. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 96 с. – 3,9 друк. арк.
  4. Васько О. О. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Математика»»(для студентів напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта) / Уклад. О.О. Васько]. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 188 с. – 8,9 друк. арк.
  5. Врадій К.М. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Методика викладання у ВНЗ дисциплін логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку»: навч. посібник для студентів спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / К.М. Врадій. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 54 с. –1,8 друк. арк.
  6. Врадій К.М. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Методика викладання у ВНЗ дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Математика»: навч. посібник для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» / К.М. Врадій. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 44 с. – 1,6 друк. арк.
  7. Врадій К.М. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Основи інформаційної культури»: навч. посібник для студентів спеціальності 013 «Початкова освіта» / К.М. Врадій. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016. – 44 с. – 1,6 друк. арк.
  8. Гаврило О.І. Дитяча та педагогічна психологія : навчально-методичний комплекс / Олена Гаврило. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – Ч. 1. – 82 с. – 4,6 друк. арк.
  9. Данько Н.П. НМК з дисципліни «Основи образотворчого мистецтва з методикою керівництва» для спеціальності «Дошкільна освіта» / Н.П. Данько. ‒ Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 68 с. – 2,6 друк. арк.
  10. Колишкіна А. П. Навчально-методичний комплекс із дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Суспільствознавство» / А.П. Колишкіна. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – 66 с. – 2,8 друк. арк.
  11. Колишкіна А. П. Навчально-методичний комплекс із дисципліни «Основи природознавства» / А.П. Колишкіна. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – 68 с. – 2,8 друк. арк.
  12. Колишкіна А. П. Навчально-методичний комплекс із дисципліни «Методика викладання у ВНЗ дисципліни «Методика навчання освітньої галузі «Природознавства» / А.П. Колишкіна. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – 75 с. – 3,1 друк. арк.
  13. Кондратюк С.М. Методика викладання дисциплін оздоровчого спрямування у початковій школі. Навчально–методичний комплекс / С. М. Кондратюк. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 170 с. – 9,5 друк. арк.
  14. Король О.М. Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Основи інформатики з елементами програмування» (для студентів напряму підготовки 6.010102 Початкова освіта) / Уклад. О.М. Король. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 148 с. – 7,07 др. арк.
  15. Парфілова С.Л. Педагогічні технології у початковій школі: навчально-методичний комплекс / С.Л. Парфілова. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – 88 с. – 5,12 друк. арк.
  16. Парфілова С. Л. Практикум з методики викладання української мови в початковій школі. Частина ІІ. Вивчення елементів фонетики, орфографії, лексикології, словотвору та граматики : навч.-метод. посіб. для студентів напряму підготовки 6.010102 «Початкова освіта» ОКР «Бакалавр» / С. Л. Парфілова. – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – 92 с. – 5,35 друк. арк.
  17. Пушкар Л. В.Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Теорія та методика музичного виховання» (для бакалаврів напряму підготовки «Дошкільна освіта») / Авт.-укл. Л.В. Пушкар. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – с. 70. – 3,1 др. арк.
  18. Пушкар Л. В.Навчально-методичний комплекс з дисципліни «Основи педагогічних досліджень»(для бакалаврів напряму підготовки «Дошкільна освіта», «Початкова освіта») / Авт.-укл. Л.В. Пушкар. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – с. 44. – 1,6 др. арк.
  19. Харькова Є.Д. Розвиток мовлення дітей старшого дошкільного віку / Є. Д. Харькова. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. –160 с.– 8,71 друк. арк.

Статті у фахових збірниках

  1. Бутенко В. Г. Педагогічний потенціал ігрової діяльності як засобу формування здоров’язбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку / В. Г. Бутенко // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О.О., 2015. – Випуск 53. – 434 с. – С. 78-85. – 0,6 друк. арк.
  2. Бутенко В. Г. Психолого-педагогічні основи ігрової діяльності дітей старшого дошкільного віку / В. Г. Бутенко // Педагогічні науки : збірник наукових праць Херсонського державного університету. – Херсон : Вид-во «Видавничий дім «Гельветика», 2016. ‒ Випуск LXXІІ.– Том 1. – 172 с. – С. 51-56. – 0,6 друк. арк.
  3. Васько О.О.Готовність студентів до самостійної навчально-пізнавальної діяльності /Ольга Васько, Альона Кругова// Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : науковий журнал / голов. ред. А.А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – № 4 (58). – С. 207–213. – 0,5 друк. арк.
  4. Врадій К.М. Педагогічні основи становлення інформаційної компетентності / К.М. Врадій // Молодий вчений. ‒ № 12.1 (40), грудень, 2016. – 0,4 друк. арк. (Подано до друку)
  5. Врадій К.М.Гносеологічний компонент інформаційної компетентності / К.М. Врадій // Збірник наукових праць Херсонського державного університету «Педагогічні науки». ‒ №72, грудень, 2016. – 0,4 друк.арк. (Подано до друку)
  6. Гаврило О.І. Проблеми екологічного виховання студентів спеціальності «Дошкільна освіта» / О.І. Гаврило // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / гол. ред. А.А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2015. – № 9 (53). – С. 189-196. ‒ 0,5 др. арк.
  7. Гаврило О.І. Використання емоційності дошкільників у процесі ознайомлення із сезонними явищами у природі / О.І. Гаврило // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / гол. ред. А.А.  Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С.Макаренка, 2016. ‒ № 5 (59). – С. 267-273. ‒ 0,43 др. арк.
  8. Данько Н.П.Оптимізація інтегрованого навчання музики молодших школярів в умовах дефіциту навчальних годин / Н.П. Данько // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології: Науковий журнал/ голов. ред.. А.А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. ‒ №5 (59). –273-282. –0,5 друк. арк.
  9. Дядченко А. В. Антропометафора в українській поетичній мові кінця ХХ – початку ХХІ століття / А.В. Дядченко // Українська мова. ‒ 2016. – № 2. – С. 112–124. – 0,5 друк. арк.
  10. Дядченко А. В. Теоретичний аспект питання готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності / А. В. Дядченко // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 4 (58). ‒ С. 252 −259. – 0,3 друк. арк.
  11. Колишкіна А. П. Аналіз готовності вчителів початкових класів до формування екологічно доцільної поведінки школярів / А. П. Колишкіна // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 4 (58). – С. 287–294. – 0,52 друк. арк.
  12. Колишкіна А. П. Дослідження стану сформованості екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів / А. П. Колишкіна // Науковий вісник : збірник наук. праць / За ред. А. Л. Ситченка. – Миколаїв : МНУ імені В. О. Сухомлинського, 2016. –№ 1 (52). –С. 227–231. – 0,52 друк. арк.
  13. Пушкар Л. В.Музично-терапевтичний потенціал ритмічно-рухових компетенцій бакалаврів дошкільної освіти / Л. В. Пушкар // Актуальніпитання мистецької освіти та виховання : збірник наукових праць : №2-16 / гол. ред. Ніколаї Г.Ю. – Суми : видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2016. –0,5 др. арк. (Подано до друку)
  14. Кондратюк С.М. Психічне здоров’я молодших школярів як умова подолання труднощів у навчанні. / С. М. Кондратюк // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 9 (53). – С. 260-269. – 0,6 друк. арк.
  15. Кондратюк С. М. Діагностика неуспішності молодших школярів у загальноосвітніх навчальних закладах / С. Кондратюк, І. Мордвінова // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 5 (59). – С. 297–307. – 0,6 друк.арк.
  16. Кондратюк С. М. Підготовка майбутніх фахівців початкової освіти у вищих навчальних закладах до здоров’язбережувального виховання учнів / С. М. Кондратюк, О. В. Король // Теоретичні питання культури, освіти та виховання: Зб. наукових праць. Випуск 52 / За заг. ред. проф. Матвієнко О.В. – К. : Вид. центр КНЛУ, 2015. – С.53-56. – 0,5 друк. арк.
  17. Лобова О.В. Ґенеза поняття «музична культура особистості» в контексті загальної музичної освіти / Ольга Лобова // Естетика і етика педагогічної дії : Збірник наукових праць. – Вип. 13. – Київ-Полтава, 2016. – С.105-117. – 0,3 друк. арк.
  18. Лобова О.В. Музично-творчий розвиток молодших школярів засобами музично-рухливої діяльності / Ольга Лобова // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки : Збірник наукових праць. – № 2 (53), травень 2016. – Миколаїв : МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2016. – С.109-113. – 0,3 друк. арк.
  19. Мордвінова І. Застосування арт-терапії під час вивчення навчального предмету «Основи здоров’я» у загальноосвітніх навчальних закладах» / І. Мордвінова, А.Ольховик // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журн. – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 5 (59). – С. 329–335. – 0,4 друк. арк.
  20. Парфілова С.Л. Застосування дослідницького методу в навчально-пошуковій діяльності молодших школярів // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов.ред. А.А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – № 4(58). – 0,5 друк. арк.

Статті у інших наукових збірниках

  1. Колишкіна А. П. Особливості формування екологічної культури у розумово відсталих дітей молодшого шкільного віку / А. П. Колишкіна / Матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. [„Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі”], (25 листопада 2016 р.). – Суми : СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 0,3 друк. арк.
  2. Кондратюк С. М. Валеологічні ідеї у спадщині А. Макаренка / С. М. Кондратюк, Н. В. Попеначенко // Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції. Режим доступу :  http://conference.pu.if.ua/forum/viewforum.php?f=77Ів.-Франк., 2016. – 0,15 друк. арк.
  3. Лобова О.В. Музично-педагогічна підготовка вчителя початкових класів: проблеми та перспективи / О. В. Лобова // Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття : Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 14-15 квітня 2016 р. / МОН України, Київ. ун-т ім. Б. Грінченка; за заг. ред. В.О.Огнев’юка. – К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. – С. 214-225. – 0,6 друк. арк.
  4. Павлущенко Н. М. «До проблеми гендерної культури дітей дошкільного та молодшого шкільного віку» / Н. М. Павлущенко // 0,75 друк. арк.
  5. ElenaN. Korol.SimulationModelforComputerizedTestingof  LearningSuccessinQualityManagement Systems // AlexanderN. Alexeyev, NataliyaA. Konovalova 1, KaterynaA. Lozova // ICTERI 2016, Kyiv, Ukraine, June 21-24, 2016.– С.137-147. – 0,7 др. арк.
  6. Тези у збірниках матеріалів конференцій
  7. Бутенко В. Г. Формування здоров’язбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами творчих ігор / В. Г. Бутенко // Дошкільна освіта : традиції та інновації : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції для аспірантів, студентів та молодих науковців (30-31 березня 2016 року, м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – 324 с. – С. 18-21. – 0,4 друк. арк.
  8. Бутенко В. Г. Психолого-педагогічні основи ігрової діяльності старших дошкільників / В. Г. Бутенко // Актуальні проблеми психології та педагогіки : Збірник тез міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, Україна, 11-12 листопада 2016 року). – Харків : Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2016. – 104 с. –17-22. – 0,3 друк. арк.
  9. Бутенко В. Г. Принципи формування здоров’язбережувальної компетентності дітей старшого дошкільного віку / В. Г. Бутенко // Матеріалів наукової конференції  :за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 158 с. – С. 125. – 0,1 друк. арк.
  10. Васько О. О.Організація самостійної роботи студентів в умовах кредитно-трансферної системи навчання / О.О. Васько, А.М. Кругова // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (06–07 квітня 2016 року, м. Суми). – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 173 – 175. – 0,12 друк. арк.
  11. Васько О. О. Технологія конструювання математичних вправ еколого-валеологічного спрямування / О.О. Васько // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 125–126. – 0,05 друк. арк.
  12. Врадій К. М. Аксіологічні основи педагогічної інформації / К.М. Врадій / Еколого-валеологічне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасному освітньому просторі : матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. інтернет-конф. – Суми : СумДПУ ім. А.С. Макаренка, 2015. – С. 106-110. – 0,24 друк. арк.
  13. Врадій К. М.Освіта в інформаційному суспільстві: Стратегічні орієнтири розвитку // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016.–С. 126-127. – 0,05 друк. арк.
  14. Врадій К.М.Процес інформатизації педагогічної освіти / Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Психологія та педагогіка: методика та проблеми практичного застосування» (23–24 грудня 2016 року, Львівська Педагогічна Спільнота).– Львів, 2016. – С. 106-107. –0,1 друк. арк.
  15. Врадій К.М.Праксеологічний компонент інформаційної компетентності студентів напряму підготовки «Початкова освіта» // Матеріали І міжнародної науково-практичної конференції «Становлення і розвиток педагогіки» (23–24 грудня 2016 року, м. Івано-Франківськ).– Івано-Франківськ, 2016. – С. 32-33. –0,05 друк. арк.
  16. Гаврило О.І. Використання уяви дошкільників у процесі ознайомлення із сезонними явищами у природі / О.І. Гаврило // Педагогічна спадщина Софії Русової в контексті сучасності : Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції. – 24 березня 2016 р., Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. – 0,14 др. арк.
  17. Гаврило О.І. Аспекти підготовки студентів до ознайомлення дітей з природою / О.І. Гаврило // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського педагогічного університету імені А.С. Макаренка у 2015 р. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – С. 127-128. ‒ 0,06 др. арк.
  18. Данько Н.П. Інтеграція різних видів мистецтв та різних видів діяльності на уроках музики й образотворчого мистецтва/ Н.П. Данько// Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 158 с. – С. 128–130. – 0,1 друк. арк.
  19. Дядченко А. В. Сучасні погляди на проблему готовності майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності / А. В. Дядченко, А. В. Білокур // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (06-07 квітня 2016 року, м. Суми). – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 183–186. – 0,16 друк. арк.
  20. Дядченко А. В. Стилістичні функції порівнянь з лексичними центрами-соматизмами в мові української поезії кіця ХХ – початку ХХІ століття / А. В. Дядченко // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 130-131. –0,05 друк. арк.
  21. Колишкіна А. П. Психолого-педагогічна характеристика особистості учнів початкових класів щодо екологічного виховання / А. П. Колишкіна // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр СумДПУ ім. А.С. Макаренка у 2015 р. – Суми : СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2014. – С. 80–81. – 0,05 др. арк.
  22. Колишкіна А.П. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до взаємодії школи і сім’ї / А. П. Колишкіна / Інноваційний розвиток вищої освіти : глобальний та національний виміри змін : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (06–07 квітня 2016 року, м. Суми). – Том 2. – СумДПУ імені А. С. Макаренка, 216. – С. 195–198. – 0,3 друк. арк.
  23. Колишкіна А. П. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до формування екологічно доцільної поведінки учнів початкових класів / А. П. Колишкіна / Самореалізація пізнавально-творчого і професійного потенціалу особистості в інноваційній освіті : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (Суми, 16–17 листопада 2016 р.). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2016. – С. 115–118. – 0,3 друк. арк.
  24. Кондратюк С. М. Історико-педагогічні аспекти виникнення особистісно-орієнтованої освіти / С. М. Кондратюк, Л. В. Щербак // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін. Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. Т.2. – Суми: Вид-во Сум ДПУ імені А. С. Макаренка, 2016 – С. 198-200. – 0,3 друк. арк.
  25. Кондратюк С. М. Використання засобів відкритої освіти у навчанні осіб із особливими освітніми потребами / С. М. Кондратюк, О.В.Губіна// Освіта дітей з особливими потребами: від інституалізації до інклюзії. Зб.тез.доп. / Редкол.: В.В. Засенко та ін. – Вінниця: ТОВ фірма «Планер», 2016. – С. 88-90. – 0,3 друк. арк.
  26. Кондратюк С. М. Гендерний підхід у виховному процесі початкової школи / С. М. Кондратюк, Н. М. Павлущенко // Самореалізація пізнавально-творчого і професійного потенціального особистості в інноваційній освіті // матеріали Всеукр. конф. з міжнар. участю. – Суми: ФОП Цьома С.П., 2016. – С. 197-200. – 0,3 друк. арк.
  27. Король О. М. Диференційоване навчання інформатики як засіб оновлення змісту освіти студентів педагогічних спеціальностей // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка у 2015 р. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 133. – 0,044 друк. арк.
  28. Мордвінова І. Причини неуспішності молодших школярів та їх класифікація / І. Мордвінова, С. Кондратюк // Розвиток наукової та інноваційної діяльності в освіті: здобутки, проблеми, перспективи Міжн. наук.-практ. конф. м. Умань, 13-14 жовтня 2016 року: вісник Польського-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського / гол. ред. Муковіз О.П. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – С.95–97.– 0,05+0,05=0,1 друк. арк.  
  29. Павлущенко Н. М. Особливості гендерних стереотипів молодших школярів / Н. М. Павлущенко // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 133-134. –0,05 друк. арк.
  30. Парфілова С. Л. Дослідницька діяльність молодших школярів // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (06–07 квітня 2016 року, м. Суми). – Том 2. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – 268 с. – 0,05 друк. арк.
  31. Парфілова С. Л. Мотиваційна сфера молодшого школра / С. Л. Парфылова // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 134-135. –0,05 друк. арк.
  32. Петренко С.І. Самооцінка важливий критерій особистості майбутнього учителя математики / Сергій Петренко // Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Наукова діяльність як шлях формування професійних компетентностей майбутнього фахівця». – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – с. 95-96. – 0,1 друк. арк.
  33. Пушкар Л.В. Музична терапія як засіб реалізації здоров’язбережувальних технологій / Л.В. Пушкар // Еколого-валеологічне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в сучасному освітньому просторі збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (Суми, 9-10 грудня 2015 р.). ‒ С. 168-171. – 0,2 друк. арк.
  34. Пушкар Л.В. Використання музично-терапевтичних технологій у формуванні музичних компетенцій бакалаврів дошкільної освіти / Л.В. Пушкар // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін: матеріали науково- практичної конференції (березень 2016 року, м. Суми). Том 2. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А.С. Макаренка, 2016. – С. 210-212. – 0,3 друк. арк.
  35. Пушкар Л.В. Використання практично-пошукових методів у процесі формування музичних компетенцій бакалаврів дошкільної освіти / Л.В. Пушкар // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 135-136. –0,05 друк. арк.
  36. Рубан Л. І. Технологія організації навчання української мови в початковій школі / Л. І. Рубан //Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 136-137. –0,05 друк. арк.
  37. Харькова Є. Д. Інноваційні педагогічні технології під час професійної підготовки майбутніх фахівців / Є. Д. Харькова // Матеріали наукової конференції за підсумками науково-дослідної і науково-методичної роботи кафедр Сумського державного педагогічного університету імені А. С. Макаренка у 2015 р. – Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – С. 138-141. –0,2 друк. арк.
Обновлено 27.02.2017 20:54